Miss Purple
Hellow!
Meet the owner


CHANGE THIS WITH YOUR OWN

Walkie Talkie!
Chat here

PUT YOUR CBOX CODE HERE


Da Secret Boxes!
I'll show you something



1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact
4. Ask.Fm

The Background!
Choose One

Background #1 Background #2 Background #3

Credit!
Big clap

Template By : Rana
Basecode : Ayesha
Help : C U T E
Owner : YOUR NAME

Selamat Berjaya Dalam Perlawanan Akan Datang
Sunday 22 September 2013 | 03:15 |


Saya Aida Amyrah binti Shahrulnizam yang memegang tali pinggan biru ingin mengucapkan selamat berjaya dalam perlawanan akan datang di SMK Keladi, Lunas. Saya akan mendoakan yang terbaik untuk kamu semua (yang menyertai perlawanan). Jangan lupa untuk mendoakan saya juga.. ^_^  (saya pun masuk jugak kot..) Apa2 pun jgn sesekali berputus asa... Okay.. Insyaallah saya akan mendoakan anda, okay??? ^_^